Tuesday, January 11, 2011

Tolong Ingatkan Aku.!

Mornink guys.. Smlm blogwalking..almost post pasal ajl 26..ak x sempat nk tgk ajl cos blk dr putrajaya penat sgt..trus blk n tdow..so smlm, jenjalan kat blog woot-woot n edy. post pasal ana raffali kene boo n baling kerusi..baru taw..haha, ketinggalan kan. apesal ramai ta puas hati dgn kemenagan ana raffali..cian die ek..act ak sendiri pon macam pelik la die menang, coz slma ni die ta naek n famous cam owg laen..n lagu die pon ta famous gak..tp 'tolong ingatkan aku' ni mmg ak suke..heheee. tp, kite kene ingat juara lagu ni judged by judges yg lebey mengetahui n dorg judge on d songs n lyrics kan.. so, ta patot seemosi itu sprti xde adab...nak2 plak org melayu uat camtu..owhh maluulaa..m'sian must show them is m'sian..jgn malukan m'sian laen..ana kan org baru, sape lagi nk support die kalo bukn kite. ta kan nk sokong org yg mmg dh ade kat atas kan. confim die sedey n emosi down.."dun wory ana raffali, u hav haters, but u hv more supporters" :) spirit words 4 ana..konon2 she reads la..heheee :) 





hmm, jom layan 'tolong ingatkan aku'...........:)



Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku

No comments:

Post a Comment